helpPotřebujete poradit?
helpPotřebujete poradit? helpKontakt shopping_cartJít k pokladně shopping_cartK pokladně
Akcia - zľava na sadu elektromotora a meniča!

Pri kúpe elektromotora a frekvenčného meniča získavate automaticky zľavu vo výške 4% na celú objednávku.

Viac informácií
Gola sady za akčné ceny - Viac informácií

Ako vybrať a nakúpiť tovar
Faktúra k tovaru
Záručný list
Doručenie a platba za tovar
Čo znamená skladom a kedy tovar dostanem
Ako preberať a skontrolovať zásielku Čo robiť ,
keď tovar dorazí poškodený
Čo robiť, ak v tovare niečo chýba
ako má a treba ho reklamovať
Čo robiť, keď sa mi tovar nepáči a chcem ho vrátiť

Ako vybrať a nakúpiť tovar

Ako vybrať tovar

Orientácia v našom eshope je veľmi jednoduchá. Tovar sme prehľadne roztriedili do niekoľkých kategórií a podkategórií. V danej kategórii je možné v ľavej časti stránky tovar filtrovať a značne si tak zjednodušiť výber. Pokiaľ tovar potrebujete ihneď, zaškrtnite vo filtri tovaru iba skladom.

Potom, čo si otvoríte stránku daného tovaru, si nižšie na stránke daného produktu môžete prečítať detailný popis, parametre, príslušenstvo k produktu a ďalšie informácie. Pokiaľ má produkt viac farebných variantov či veľkostí, máme ich uvedené pri tovare ako Ďalšie varianty.

Ak máte záujem daný tovar kúpiť, kliknite si na stránke daného tovaru na tlačidlo Pridať do košíka . Tovar sa do košíka uloží. Potom môžete eshop ďalej prechádzať, alebo prejsť rovno k pokladni.

Košík si môžete kedykoľvek pozrieť kliknutím na Košík vpravo hore.

Ako vyplniť a odoslať objednávku

Akonáhle budete spokojní s výberom tovaru, bežte do Košíka, ktorý slúži zároveň ako pokladňa.

V pokladni vyplníte doručovaciu a fakturačnú adresu, vyberiete si spôsob dopravy a platby tovaru, potvrdíte súhlas s našimi Obchodnými podmienkami a objednávku odošlete.

Pokiaľ nám chcete k objednávke niečo oznámiť, napíšte to do poznámky objednávky v pokladni. Pozor! Napísaním poznámky k objednávke sa termín dodania tovaru môže predĺžiť, pokiaľ tam napríklad budete mať nejakú neštandardnú požiadavku a my sa Vám nebudeme môcť dovolať.

Ako objednávku potvrdíme

Ihneď po odoslaní objednávky Vám do emailu dorazí potvrdenie objednávky. V tomto emaile budete mať všetky informácie, objednaný tovar, spôsob dopravy a platby a ďalšie informácie.

Pokiaľ Vám email nedorazí do 15 minút, zavolajte nám. V 99% prípadov ste urobili preklep v emaile, opravíme Vám ho.

Ako objednávku spracujeme

Po objednaní objednávku spracujeme. Pokiaľ niektorý tovar nebol skladom, objednáme ho a budeme Vás prípadne informovať o termíne dodania, pokiaľ nie je do druhého dňa.

Následne objednávku vyfakturujeme a zašleme Vám doklad elektronicky na email. Potom tovar odošleme a obdržíte od nás sledovacie číslo zásielky.

Faktúra k tovaru

Faktúru (daňový doklad) k tovaru od nás obdržíte na email, ktorý ste vyplnili v objednávke.

Ak faktúru nemôžete nájsť, môžete si ju stiahnuť zo stránky Sledovanie objednávky . Stačí zadať číslo objednávky a váš email.

Tento doklad uschovajte, je potrebný pre prípadnú reklamáciu tovaru.

Záručný list

Na reklamáciu tovaru v dvojročnej zákonnej lehote stačí nákupný doklad (faktúra), ktorý ste od nás obdržali emailom.

Pokiaľ výrobca poskytuje na produkt rozšírenú záruku, je potrebné si u nás nechať potvrdiť záručný list, s ktorým potom môžete u výrobcu záruku uplatniť.

Doručenie a platba za tovar

Ako tovar doručíme

Tovar môžeme doručiť niekoľkými spôsobmi. Spôsob dopravy si vyberiete v pokladni. Pri využití prepravnej spoločnosti alebo Slovenskej pošty od nás dostanete číslo zásielky a budete môcť balík sledovať.

  • Doručenie na adresu prepravnou spoločnosťou alebo Českou poštou.
  • Doručenie na výdajné miesto prepravných spoločností alebo Slovenskej pošty.
  • Tovar si vyzdvihnete na našej predajni v Chrudimi.
  • Aktuálne možnosti a cenník dopravy nájdete na samostatnej stránke doprava a platba tu .

Ako tovar zaplatíte

Tovar môžete uhradiť niekoľkými spôsobmi. Spôsob platby si vyberiete v pokladni.

  • Tovar zaplatíte ihneď v pokladni platobnou kartou. Rýchle, bez príplatku.
  • Tovar zaplatíte dobierkou pri prevzatí. Rýchle, ale do určitej hodnoty objednávky s príplatkom.
  • Tovar zaplatíte bankovým prevodom. Tovar odošleme až potom, čo obdržíme platbu na náš účet. Informácie na vykonanie bankového prevodu Vám zašleme emailom.
  • Pokiaľ si tovar vyzdvihujete u nás v Chrudimi, môžete zaplatiť v hotovosti alebo kartou u nás na predajni.

Aktuálne možnosti platby nájdete na samostatnej stránke doprava a platba tu .

Platba kartou

Tovar zaplatíte ihneď v pokladni platobnou kartou. K platbám kartou využívame 100% bezpečnú platobnú bránu GoPay.

Pokiaľ Vám platba kartou neprejde, napríklad nemáte povolené platby na internete alebo na karte nemáte dostatok prostriedkov, nezúfajte. Nie je potrebné robiť novú objednávku, dostanete od nás upozornenie emailom, že objednávka nie je stále zaplatená a budete môcť objednávku zaplatiť znova.

Prípadne je možné platbu kartou opakovať zo stránky Sledovanie objednávky , stačí zadať email a číslo objednávky. Potom kliknite na tlačidlo Opakovať platbu.

Čo znamená skladom a kedy tovar dostanem

Čo máme na sklade, to máme naozaj na sklade

Pokiaľ pri tovare svieti zelený štítok Skladom a počet kusov, tovar máme naozaj na sklade u nás v Chrudimi a je možné ho pri najbližšej príležitosti odoslať. Počty kusov sú vždy aktuálne. Všetko, čo máme na sklade, si môžete kedykoľvek prezrieť na našej kamennej predajni v Chrudimi.

Tovar, ktorý je skladom u dodávateľa

Ak pri tovare svieti žltý štítok s dostupnosťou Skladom u dodávateľa, Na objednanie , Na dotaz či podobné, venujte prosím pozornosť textu v tomto štítku.

Ak je tovar Bežne skladom u dodávateľa, dodáme ho spravidla počas 2-5 pracovných dní od objednania. Vo výnimočných prípadoch sa môže stať, že tovar bude u dodávateľa dočasný alebo trvalo nedostupný. V tomto prípade Vás budeme ihneď informovať a dohodneme sa na prípadnej náhrade.

Za ako dlho objednávku vybavíme

Pokiaľ je tovar skladom a objednávku odošlete do 12:00, tovar odošleme ešte v ten deň a budete ho mať druhý deň doma.

Pokiaľ si objednáte tovar, ktorý je u dodávateľa, musíme ho objednať. Tovar väčšinou dorazí nasledujúci deň a obratom ho odošleme na Vašu adresu.

Ako preberať a skontrolovať zásielku

Pred prevzatím zásielky je nutné skontrolovať balík, aby nebol poškodený – prerezaný, poškodený roh, pretlačený obal. Pokiaľ nájdete poškodenie, pred prevzatím zásielky toto nechajte zapísať do prepravného listu. Pokiaľ bude zásielka poškodená, tovar nie ste povinní prevziať. V tomto prípade nás ihneď kontaktujte.

Po prevzatí zásielku ihneď rozbaľte a skontrolujte. Pokiaľ bude tovar poškodený, ihneď nás kontaktujte. Je potrebné začať reklamáciu s prepravnou spoločnosťou.

Pokiaľ zásielku neskontrolujete a potom nám zavoláte, že je tovar poškodený, nie je možné preukázať, či k poškodeniu nedošlo pri montáži a reklamáciu nie je možné prijať!

Bezdôvodné neprevzatie

Každý tovar je nutné vyskladniť, skontrolovať, zabaliť, objednávku prekontrolovať a vyfakturovať. To všetko stojí čas a peniaze. Pokiaľ tovar nechcete, objednávku pred odoslaním stornujte.

Pokiaľ si u nás objednáte tovar, my objednávku vybavíme, vyfakturujeme, odošleme a vy ho následne bezdôvodne neprevezmete, môžeme Vám naúčtovať náklady, ktoré nám týmto vzniknú.

Čo robiť, keď tovar dorazí poškodený

Pokiaľ poškodenie zistíte pred prevzatím zásielky, tovar nepreberajte a zavolajte nám.

Pokiaľ poškodenie zistíte ihneď po prevzatí zásielky, poškodenie nafoťte a zašlite nám ho na email eshop@veran.cz spolu s popisom poškodenia a číslom objednávky alebo faktúry.

Ozveme sa Vám a dohodneme sa na ďalšom postupe.

Čo robiť, keď v tovare niečo chýba

Ak zistíte, že v balení tovaru chýbajú nejaké diely alebo príslušenstvo na montáž, zavolajte nám. Overíme, či v balení tieto diely naozaj mali byť a dopošleme Vám ich.

Dobré bude tiež všetky diely odfotiť a zaslať na email eshop@veran.cz, aby sme vedeli, čo v balení je a nie je.

Čo robiť, keď tovar nefunguje, tak ako má a treba ho reklamovať

Pokiaľ tovar nefunguje tak, ako má, tovar nafoťte a zašlite nám fotografie na eshop@veran.cz spolu s popisom závady a číslom objednávky alebo faktúry.

Ozveme sa Vám a dohodneme sa na oprave, výmene tovaru alebo vrátení peňazí (ak sa daný produkt už medzitým prestal vyrábať).

Čo robiť, keď sa mi tovar nepáči a chcem ho vrátiť

Pokiaľ chcete odstúpiť od zmluvy a tovar nám vrátiť, zašlite nám ho prosím na našu adresu spolu s číslom objednávky alebo faktúry a číslom bankového účtu, kam chcete vrátiť peniaze.

Tovar môžete vrátiť do 30 dní od doručenia.